Vásárlási tájékoztató

 Vásárlói tájékoztató (ÁSZF)

 Tájékoztatónk tartalmazza a szerződéses feltételeket és a vásárlás menetét . Kérjük, figyelmesen olvassa el tájékoztatónkat mielőtt rendelését leadná, mivel annak teljesítése az itt található szerződés alapján történik.

 Regisztráció nélkül is szabadon böngészhet online áruházunkban.

Amennyiben Ön új vásárló, regisztrálnia kell.

 

Regisztráció

 A vásárláshoz regisztráció szükséges. A regisztráció során nyilvántartásba vett személy saját nevében, míg jogi személy, vagy más gazdasági társaság képviselője a szervezet nevében jár el a vásárlás során. A regisztráció során adatait bizalmasan kezeljük. Kérjük, olvassa el ide vonatkozó adatvédelmi tájékoztatónkat is.

 A regisztrációs űrlap kitöltésekor a következőket kötelező megadni: felhasználói név, teljes név, e-mail cím, szállítási cím, telefonszám. Az oldal ellenőrzi az adatlap kitöltését, így hiányos adatok megadásakor figyelmeztető üzenetet küld. Újabb megrendeléskor az adatok természetesen módosíthatóak.

Regisztráció csak egyszer szükséges, azután minden vásárlásnál, csak az azonosító és a jelszó megadása szükséges.

 

Bejelentkezés

 A kezdőlapon a felső menüsor alatt található bejelentkezés modulban adhatja meg a már regisztrált, vásárláshoz szükséges azonosítóját, jelszavát, majd kattintson a „Belépés” gombra.

 

Megrendelés

 Megrendelés kizárólag bejelentkezés után történhet.

A termékeink menüpont alatt találhatóak meg a termékeink, melyek kategóriánként csoportosítva vannak. A termékkategórián belül a kínálat, középen jelenik meg, a részletek gombra kattintva látható a termék részletes leírása. A termék fényképére kattintva nagyobb méretű képet láthatunk.

A rendelni kívánt termék mennyisége szabadon beírható. Ezek után a „kosárba” gombra kattintva a kosárba helyezzük.

 

Kosár tartalma

 A kiválasztott termékek és azok összértéke a menüsorban a „kosár tartalma” alatt tekinthetők meg.

A kosár tartalmán belül változtatható a mennyiség, törölhető termék, illetve a „termékeink” menüsorban tovább válogathatunk a termékek között mindaddig, amíg a végleges megrendelést fel nem adjuk. 

 

Megrendelés feladása

 A kosár tartalmának áttekintése után, nyomjuk meg a „megrendelés” gombot! Itt még egyszer ellenőrizhetjük a megrendelni kívánt termékeket, módosíthatjuk a szállítási és a számlázási adatainkat. Beállíthatjuk a fizetési módot, valamint a „közlemény” rovatba írhatóak az áruátvételre vonatkozó speciális kérések pl.: délután vagyok csak otthon.

 Az adott megrendelés során elküldött adatai, az elküldést követően már nem javíthatók. Ezért fontos még - egyszer a megrendelés áttekintése.

 Ha minden adatot rendben talál, akkor kattintson a „megrendelés elküldése” gombra!

 Amennyiben rendelése sikeres a „megrendelését elküldtük” üzenet érkezik.

Pár percen belül pedig kap egy visszaigazoló e-mailt a megadott címére. 

Amennyiben ez az üzenet nem jelenik meg, vagy nem kap e-mailt a rendelés visszaigazolásáról, kérjük jelezze telefonon, vagy e-mailben.

Telefonos ügyelet: Hétköznap 09-tól délután 17 óráig. Hétvége szünnap! Tel.: 06 70/2702367

E-mail címünk: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

Garancia, szavatosság: 

 Szolgáltató betart minden, a Magyar Köztársaság jogszabályaiban előírt jótállási és garanciális kötelezettséget.

 A megvásárolt terméket csak eredeti, sérülésmentes állapotban,a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. 

Használt, vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem veszünk vissza.

 A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként,(lehetőség szerint ajánlott, elsőbbségi és LNK szolgáltatással kiegészítve)- 

megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt adja fel. Kaszás Balázs E.V. (viseld.hu)   semmilyen módon nem felel a Posta által elvesztett, 

vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért.

 Amennyiben hibás teljesítés történt (nem azt a terméket,nem azt a színt vagy méretet kapta amit rendelt),- 

a visszaszállítás költségét a viseld.hu viseli.

 Szavatossági igény benyújtására a Ptk., ide vonatkozó szabályai, valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet,

a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről útmutatásai az irányadók.

 Szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha a terméket az útmutatásoknak (bevarrt címke) megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták.

 

A visszakapott termék a probléma jellegét illetően alapvetően kétféle lehet:

 1. Javítható hiba:

 Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.

 2. Nem javítható hiba:

 Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.

A kedves vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára.

 

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően fogyasztó kérésére,  

független  vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.