Garancia, szavatosság

Szolgáltató betart minden, a Magyar Köztársaság jogszabályaiban előírt jótállási és garanciális kötelezettséget.

 A megvásárolt terméket csak eredeti, sérülésmentes állapotban,a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. 

Használt, vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem veszünk vissza.

A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként,(lehetőség szerint ajánlott, elsőbbségi és LNK szolgáltatással kiegészítve)- megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt adja fel. Kaszás Balázs EV (viseld.hu)  semmilyen módon nem felel a Posta által elvesztett, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért.

 

Amennyiben hibás teljesítés történt (nem azt a terméket,nem azt a színt vagy méretet kapta amit rendelt),- 

a visszaszállítás költségét a viseld.hu viseli.

Szavatossági igény benyújtására a Ptk., ide vonatkozó szabályai, valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet,

a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről útmutatásai az irányadók.

Szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha a terméket az útmutatásoknak (bevarrt címke) megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták.

 

A visszakapott termék a probléma jellegét illetően alapvetően kétféle lehet:

 

1. Javítható hiba:

Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.

 

2. Nem javítható hiba:

Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.

 

A kedves vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően fogyasztó kérésére, független vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.